2014. február 18., kedd

Ismerjük meg egymást újra!

Amikor elkezdtem írni ezt a blogot, akkor megfogadtam, hogy csak csipkéről lesz szó, és semmi másról. Aztán megkaptam ezt a felkérést Laucicától, s elgondolkodtam...  Olvassuk egymás írásait, látjuk munkáit, de mennyi mindent nem tudunk egymásról. Talán ez a hét gondolat magunkról segít jobban megismerni egymást.

Legyen a játék neve most: Ismerjük meg egymást újra!

1. Linkeld be azt az embert a blogodba, aki kipécézett.
2. Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi.
3. Pécézz ki 7 embert, nevezd meg és linkeld be őket a blogodba.
4. Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukon, hogy ki lettek pécézve.

A hét gondolat:
  • Nagyon büszke vagyok a lányaimra ( három van), s egy kicsit magamra és a páromra is, hogy sikerült ilyen klassz embereket faragnunk belőlük.
  • Szeretek olvasni. Nincs alvás pár oldal elolvasása nélkül. Most éppen Khaled Hosseini: Papírsárkányok című könyvét olvasom. Nagyon jó!!! Mellette folyamatosan olvasom még a Mesék apákról és a Mesék anyákról könyveket (Magvető kiadó). Azért elgondolkodtató, hogy a kiválogatott mesék szerint az anyák gonoszak, az apák pedig szinte mindig jók.
  • Szeretem magam köré gyűjteni a családomat, ezért mindig kitalálok valamilyen alkalmat, hogy ezt megtehessem.
  • Nagyon jó nyugdíjasnak lenni, s egész nap azt csinálni, amihez kedvem van. Sokat unokázni ( de nem eleget ), olvasni, csipkézni, kirándulni...
  • Szeretek új dolgokat kitalálni, s izgat a megvalósításuk. Ezért szeretek részt venni a csipkés pályázatokon, ezért találtam ki a blog írást, a Magyar Csipkemúzeumot
  • Vallom, hogy új dolgok megtanulására soha sincs késő.
  • Fontosnak tarom a múlt örökségének megőrzését. Ezért a mottóm: A hagyomány nem a hamu őrzése, hanem a láng továbbadása. (Thomas More)
 A stafétát továbbadom Verának, Jutkának, Rece-ficének. Őket kérem fel egy kis játékra, ha van kedvük és idejük, de ha nem, hát nem fogok megharagudni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése