2014. augusztus 20., szerda

Magyar Kézműves Remek díj 2014

Szinte minden évben megnéztem a Kézműves Remek kiállításait Budapesten a Vajdahunyad várban. Irigykedve néztem a szebbnél szebb alkotásokat. Terveztem, hogy majd egyszer talán én is benevezek a pályázatra. Ki is találtam egy nagy projektet ( nem a táska szettet) erre az alkalomra, amit már el is kezdtem készíteni. 
A gyapjú táska szett a XIV. Országos Textiles Konferencia Pályázatára készült. Itt sikeresen szerepelt, hiszen Ezüst oklevelet kaptam. Személyes találkozások során is sok elismerést kaptam. Ez inspirált arra, hogy próba-szerencse alapon benevezem a Magyar Kézműves Remek 2014 pályázatra. Legalább megismerem az elvárásokat, gondoltam. Ezt a pályázatot a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara írja ki. A szűri döntéséről semmit sem lehetett tudni előre. A díjátadó ünnepségen értesültem róla, hogy alkotásomat a közel száz alkotás közül az első négy kiemelt közé sorolta a bíráló bizottság. Véleményük szerint "trendet teremtő kategóriába sorolható" az alkotás. 


A kiállításon:






A szettről részletesen olvashatunk a blog 2014. 04. 30.-i és a 2014. 05. 28.-i bejegyzésben.

3 megjegyzés:

  1. Csak mint egy kézművességet szerető ember,gratulálok a helyezéshez. Kívánom,hogy a jövő is ilyen sikeres legyen!

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok!
    Nagyon szép, használható egyedi, kézműves darabokat készítettél!
    További hasonló szép, igényes darabokat kívánok!

    VálaszTörlés
  3. Tényleg REMEK! Megnéztem:-) Gratulálok!

    VálaszTörlés