2016. november 29., kedd

Karácsonyra készülve 2016


Ez a dísz három csillag összekapcsolásával készült. Mérete miatt többféle funkciót betölthet. Kerülhet ablakra dísznek, de nagyobb karácsonyfán is szépen mutat.


 

A csillagokat külön-külön készítettem el.


 Majd a csúcsoknál összeöltöttem őket:


Az akasztója 4mm széles fehér szatén szalagból készült.
A legnagyobb és a középső csillag egy mintarajz alapján készült:

A legnagyobb csillag alapja a teljes mintarajz. Ez 8 pár orsóval készült. A középső csillag készítésénél a külső csillag alakú sávot lehagytam. Ez 4 pár orsóval készült. A kis csillagot magam terveztem. Ez is 4 pár orsóval készült. Sajnos a nyomtatóm éppen feladta, így szabad kézzel rajzoltam meg:


A csillagokat 60-as horgolócérnából készítettem. A mintarajzot ehhez a cérnavastagsághoz úgy kell méretezni, hogy a legnagyobb csillag 13cm átmérőjű, a kis csillag 5cm átmérőjű. Így a dísz 26 cm hosszú lett.
A díszhez felhasznált mintarajz a Carla Müller-Sauer: Geklöppelte Weihnachtssterne könyvben jelent meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése